Friday, March 23, 2007

IKARBUS



IKARBUS 218.3



IKARBUS 112.3



IKARBUS 106

Tuesday, March 6, 2007

Monday, February 26, 2007

Monday, February 19, 2007

GRAF-STIFT



GS OE112 M11
U Beograd su stigla dva vozila kao pomoc Austrije. Ova vozila poseduju i dizel motore.




GS OE112 M16
U Beograd su stigla tri vozila kao pomoc Austrije.

VMZ



VMZ 5298(375)Beograd
Ovaj model je napravljen za Beograd. U razvoju ovog modela koriscena su pozitivna i negativna iskustva sa Ziu trolejbusima. Za sada postoji samo jedno vozilo ovog tipa u Beogradu

Sunday, February 11, 2007

BELKOMMUNMAŠ


Belkommunmaš 20101




Vmk 321



Belkommunmaš 333

Wednesday, January 31, 2007





TROLZA 5275-05
U Beogradu saobraća samo jedan trolejbus ovog tipa.
Interesantno je da je ovaj model trolejbusa pravljen za Nemačku i zapadnu Evropu.



TROLZA 62052-01
Prvi ZIU zglobni trolejbusi u Beograd stižu u prvoj polovini dvehiljadite.

ZIU - TROLZA



ZIU 682 G-016
Ovaj tip trolejbusa u Beograd stiže u drugoj polovini devedesetih godina.

ZIU - TROLZA






ZIU 682B-10
Ovaj tip trolejbusa je Beograd 2005. godine dobio na poklon od grada Atine.
Na ovim slikama se vidi atinsko i beogradsko bojenje.
Takođe, vidljive su razlike u odnosu na beogradske modele:
veliki branici, vertikalni prozori, lufteri na krovu . . .

ZIU - TROLZA





ZIU B; B1 G; G1
Ovo su prvi modeli ZIU trolejbusa koji su stigli u Beograd.
Na slikama se vide prepravke koje su izvršene u remontnim zavodima Goša, Min, Šinvoz kao i u radionici GSP-a.

Sunday, January 7, 2007

GOŠA PROTOTIP



Ovaj trolejbus je u GSP došao na probu u drugoj polovini osamdesetih godina.
Proizvođač je Goša ali se na osnovu dizajna koji podseća na Fiat može pretpostaviti da je reč o nekoj kooperaciji.
Trolejbus se trenutno nalazi u GSP depou "Dorćol" i najverovatnije će postati muzejski eksponat GSP-a.

FAP 14. OKTOBAR



Ovo vozilo se svakodnevno koristi u Beogradu za popravku kontaktne mreže.
Na osnovu nalepnice na krovu može se zaključiti da je modifikacija izvršena u zavodu "14. OKTOBAR" u Kruševcu. Jedan drugi izvor navodi da je delimična modifikacija izvršena i u radionici GSP-a.
U svakom slučaju, veoma interesantan unikat.

WELCOME!

Dobro došli na prvi blog koji se bavi javnim prevozom u Srbiji!